Może ktoś podpowie dobrego gazownika od LR w bialymstoku oprócz serwisu skody
Czy zmieniać instalację Landi Renzo na Stag?
Zwiń
X
-
Re:
Tak jak piszecie podstawa zadowolenia z jeżdżenia na LPG to dobry gazownik specjalizujący się w danej instalacji. Przekonałem się o tym ostatnio jak nie chciało mi się jechać do mojego gazownika, bo mam do niego kawałek drogi a poza tym nie jest tani. Po zrobieniu przeglądu w innym warsztacie i tak musiałem pojechać do mojego gazownika bo auto zaczęło palić mi 12 litrów :shock:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djwyrebasDlatego reasumując ile ludzi, tyle opinii. Jeden przeszedł mniej, drugi więcej. Jeden uczy się na błędach, drugi nie, dlatego forum jest po to, aby wyrazić swoją opinię, popartą doświadczeniami, a nie licytować się, kto ma racje i która instalka lepsza od drugiej.
Zamieszczone przez aronusmusiałem pojechać do mojego gazownika bo auto zaczęło palić mi 12 litrów
Komentarz
-
-
Gazownik/paprak rozszczelnił mi rurkę podciśnienia i na tak wadliwie działającym silniku ustawił gaz :evil: Pojechałem do mojego starego gazownika, który dokręcił mi rurkę podciśnienia i kazał kilka dni jeździć na paliwie, żeby komp. benzynowy się poustawiał.
Po paru dniach pojechałem na ustawianie gazu i majster ustawiał go chyba z pół godziny, przy użyciu laptopa podpiętego do kompa gazu i specjalnego komputera podpiętego pod gniazdo diagnostyczne. O sondzie w rurze wydechowej nie wspominając :lol:
Potem pojeździł jeszcze autem z podpiętym kompem wprowadzając odpowiednie poprawki. Czyli tak jak wg. mnie powinna wyglądać regulacja gazu, a nie podpięcie tylko laptopa pod kompa gazowego!
Komentarz
-
-
ja w poniedziałek oddaje auto do zagazowania, gazownik polecił mi brc sequent 24, mówił, że lepsze niż stag i więcej wytrzymuje kilometrowo i nie wywala check engina. Landi nie miał w ofercie. Więc wezmę tego brc, mam nadzieję, że pojeżdzę na tym. Wprawdzie mam renówkę teraz, ale instalacje wszędzie podobne pchają przecie.
Komentarz
-
-
Ja ma BRC i jestem zadowolony. Przez 120 tys. km zero problemów. Przy 120 tys. km wymiana reduktora. Przy 140 tys. km wymiana jednego wtrysku, reszta wtryskiwaczy ma po 150 tys. km i śmigają dalej. Teraz Peugeot i Citroen wypuszczają modle z "fabrycznymi" instalacjami LPG i też będą to instalacje BRC, może przypadek a może nie
Komentarz
-
Komentarz